Մայիսի 8

Մայրենի

5-րդ դասարանցիների ելքի-մուտքի ստուգատես 2024» նախագիծ

Բլոգային աշխատանք

  • Դնել բլոգի հղումը, գրել բլոգում հրապարակված առաջին նյութի ամսաթիվը , վերնագիրը և հղումը դնել վերնագրի վրա:

Իմ բլոգը, իմ առաջի նութը իմ մասին է, դրավ է 31 Օգոստոսի, 2021:

  • Գրել, թե բլոգն ինչ բաժիններ ունի, որն է դրանցից ամենքիչն օգտագործվում և ինչո՞ւ:

իմ բաժիները- English, Անահատական ուսումնական պլան, Առողջագիտություն, Բույսերի խնամք, Իմ գրադարանը, Կար ու ձև, Հայոց լեզու, Ձմեռային Ճամաբար 2023, Ձմեռային ճամբար 2024, Ճամբար 2023, Մաթեմաթիկա, Մաթեմաթիկայի ստուգատես 4, Մայրենի, Մայրենիի ստուգատես 2024, Մայրենիի ստուգատես 4, Ռադիո, Տեխնոլգյա, բնագիտություն, կինո-ֆոտո, հայրենագիտություն, ռուսերեն։

Ես ամենաքիչն օգտագործում եմ կինո-ֆոտո բաժինը, որովհետև ես մի անգամ եմ ընտրել ընտրությունից կինո ֆոտոն, դրա համար էլ քիչ հրապարակումներ ունեմ այդ բաժնում։

  • Ներկայացնել որևէ մեկի բլոգը, որը շատ եք հավանում (եթե այդպիսին կա) և գրել, թե ինչո՞ւ եք հավանում:

Ինձ շատ է դուր գալիս Արսեն Մուրադյանի բլոգը, որովհետև նա շատ լավ է վարում բլոգը։

  • Գրել ձեր, ինչպես նաև՝ ծնողներից որևէ մեկի վերաբերմունքը ձեր բլոգի և բլոգային ուսուցման վերաբերյալ:
  • Կատարել բլոգային հետազոտական աշխատանք
    -Ընտրել միջին դպրոցում դասավանդող ուսուցիչներից մեկի բլոգը։
  • Ես ընտրել եմ Մարինե Ամիրջանյանին։
    -Բլոգում գտնել /իմ մասին/ բաժինը, ծանոթանալ բլոգի հեղինակի հետ, համառոտ փոխադրել նրա մասին։Գրել, թե բլոգի հեղինակը ի՞նչ առարկա է դասավանդում։
  • Մարինե Ամիրջանյան քնքուշ և նուրբ մարդ է, նա փոքր ժամանակ շատ էր սիրում լսել մեծերի պատմած հետաքրքիր պատմությունները տարբեր երկրների ու մարդկանց մասին: Հիմա նա սիրում է լսել երեխաների զարմանահրաշ պատմությունները, խաղալ, շփվել նրանց հետ։Մարինե Ամիրջանյանը, մասնագիտությամբ բանասեր, հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի է:
    -Ուսումնասիրել բլոգի բաժինները, դուրս գրել այն բաժինները, որոնք քեզ հետաքրքրեցին, ի՞նչը․․․
    -Ճամփորդություն բաժնից նայել և գրել, թե բլոգի հեղինակը ո՞ւր է ճամփորդել։ Որ ճամփորդական ուղղությունը հավանեցիր։
    -Առանձնացրու մեկ նախագիծ, որ հավանել ես․․․
    -Հանդիպում բլոգի հեղինակ-ուսուցչի հետ (տեսանյութով, լուսաբանումով, ֆոտոներով ներկայացրու)։


Posted 8 Մայիսի, 2024 by izabellayokurtgyan in category Մայրենիի ստուգատես 2024

Leave a Comment

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

*